See küsimus võib tunduda lihtsana, kuid tegelikkuses on see üsna keeruline ning sellele on oluline anda vastus – seetõttu esitame selle küsimuse alati.
Nii teie kui ka teie tellijad kehtestavad ilmselt eritingimusi detailide puhtusele, mida toodate ja tarnite. Seetõttu lõime Anmasi ettevõttes isikliku labori täiustatud mikroskoobiga Zeiss, et kontrollida teie detailide puhtust, kasutades seejuures erinevaid puhastuslahendusi ja protsesse. Teisisõnu garanteerime, et teile määratud tööstusliku puhastuse lahendus vastab teie ja teie tellijate standardi nõuetele.
Mõõtes hoolikalt ja teaduslikult teie detailide puhtust, aitame teil ka piirduda vajaliku ja piisava investeeringuga. Garanteerime, et teie tehtud investeeringud puhastuse saavutamiseks vastavad kindlasti teie vajadustele. Ei rohkem ega vähem.
Detailide puhtuse kontrollimine meie laboris on teenus, mida pakume tasuta, kui ostate meilt tervikliku lahenduse tööstuslikuks puhastamiseks. Ühtlasi pakume teenuseid oma laboris ka muudel eesmärkidel.
Võite tellida testid, mis on tõendiks teie olemasoleva puhastusprotsessi vastavuse kohta teie klientide nõudmistele, näiteks, auto-, kosmose-, tuuleenergia- ja meditsiinitööstuses. Meie labor ja selles läbiviidavad katsed vastavad standardite VDA 19.1 ja ISO 16232 nõuetele.
Protsess laboris koosneb neljast etapist:
1. Detaili puhastamine enne osakeste eraldamist
2. Gravimeetriline analüüs. Meie kaasaegsete ja täpsete kaaludega, kaalume enne ja pärast puhastusprotsessi puhastussüsteemi filtrit, et määrata kindlaks osakeste hulka.
3. Valgusoptiline analüüs. Uurime osakeste suurust oma tipptasemel mikroskoobis Zeiss.
4. Aruandlus. Valmistame ette aruande, milles on kõik olulised analüüsitulemused, sealhulgas osakeste suurus ja hulk.
Mis on lõpptulemus?
See pole vaid kvaliteetne pesu, kuid ka ISO 16232 standardi kohaselt kinnitatud analüüsitulemused. Vaadake selle puhtusearuande näidet siit.
See tähendab, et saate oma klientidele usaldusväärselt kinnitada, et nende detailide puhtus vastab nõuetele.
Anmasi aitab saavutada suuremaid ärivõimalusi, leida uusi kliente ja tagada müügitulu kasvu.